събота, 9 март 2013 г.

Manhattan: Supersize False Lash Look Mascara

Здравейте, момичета ♥

Днес ще ви представя една уникална спирала на Manhattan - Supersize False Lash Look от колекцията Yes, We Doll!, която любезно ми беше изпратена за проба от ТАОТА (официален вносител на Manhattan, Dr. Scheller, Chen Yu by Eugene Perma, Lavera и др.).
Както може би се досещате (заради цветовото оформление на блога ми) любимият ми цвят е розовото, така че на външен вид спиралата ме спечели с това.


Четката е много интересна и МЕГА огромна с лека извивка, която спомага за по - лесното нанасяне. До сега не бях виждала и ползвала спирала с такава четка и първоначално си помислих, че ще ми бъде доста неудобна, което противно на очакванията ми се оказа грешно.


Харесва ми това, че влакънцата на четката, които са доста дълги, равномерно разпределят туша по цялата дължина на миглите без да ги слепват. Благодарение на формата миглите стават много плътни, с невероятен обем и повдигнати. Издържа цял ден без да се размазва и да се рони! Изключително съм доволна от ефекта, който се получава с нея :)


Определено тази спирала попада в моите ТОП 3. 
(скоро ще пусна публикация за всичките ми спирали)
Жалко че се предлага само в черно. Ако имаше и в други цветове, нямаше да се замисля и щях да си взема още някоя.
Оценка: 5/5





- офталмологично тестван продукт
- подходящ за чувствителни очи и хора с лещи

Цена: 13.50лв./12мл.

Какво мислите за спиралите на Manhattan (ползвали ли сте)?

*П.П: Следете блога ми, тъй като скоро ще има нов Giveaway ♥



Betty Silver ♥



Няма коментари:

Публикуване на коментар