неделя, 26 януари 2014 г.

I love... strawberries & milkshake ♥

Всички искаме кожата ни да бъде мека, с равен тен, без пъпки и петънца, да бъде здрава, еластична и сияйна - за това трябва да полагаме грижи за нея. С ексфолирането постигаме точно това. Чрез него се отстраняват мъртвите клетки и така позволяваме на кожата ни да диша.

"Fall in love again"


Какво по хубаво от това, в този студ навън, да си вземем един горещ душ и да поглезим кожата си. Ето и един ексфолиант за тази цел - Strawberries & milkshake exfoliating shower smoothie на I love... cosmetics ♥ - до сега бях пробвала само душ геловете лосионите за тяло на марката (които са чудесни!) и много благодаря на I Love Cosmetics Bulgaria за предоставения ми продукт.


Винаги съм използвала по-груби ексфолианти за тяло с по-едри частички, а този съвсем не е такъв, но ефекта е невероятен. Течността е гелообразна с фини оранжеви гранулки. Образува се лека пяна и отлично се почиства кожата. Има нежно действие и за хора с чувствителна кожа ще бъде идеален. За разлика от по агресивните които е препоръчително да се ползват веднъж седмично, то този ексфолиант може да се ползва по-често.   


Съдържанието е 200мл., а цената 11,50лв. Опаковката е много удобна. Предпочитам точно такива тубички - прозрачни, за да си следя какво количество остава. Kапачката се затваря плътно, а консистенцията е доста гъста, така че няма опасност от разтичане.


Аромата е невероятен, неустоим - плодов (нещо като ягодов ликьор.. опияняващ).. постоянно посягам към ексфолианта и просто си го мириша. Не се задържа дълго върху кожата - което за мен всъщност не е и необходимо, тъй като след това нанасям лосион за тяло, а тези на I Love са изключително трайни. След употребата на продукта кожата е гладка, кадифено мека - приятна на допир. Определено продукт който като свърши отново ще си взема. ♥

Ето и състава за тези които се интересуват от това:

Кой ви е любимия продукт на I Love...♥ ?

А пък ако все още не сте ги пробвали, то направете го - и както казват от I Love:
"...внимавайте, защото водят до пристрастяване!"



 Betty Silver ♥




3 коментара:

  1. Aaa tova ne6to kato 2v1 su5 gel i skrab. 6te go potyrsq

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм ползвала ексфолиантите им,но определено съм влюбена в маслата им за тяло <3.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оо за маслата в доста блогове съм чела..всички са влюбени в тях ♥ крайно време е и аз да си взема..

      Изтриване