понеделник, 6 януари 2014 г.

Let's talk about hair..

Честита Нова Година на всички ♥
Пожелавам ви много любов и само хубави моменти през новата година.
Надявам се, че сте си прекарали хубаво по време на празниците и сте получили желаните от вас подаръци.
Аз получих така мечтаната от мен преса на ISO Beauty и доста козметични неща за които, надявам се да имам време, ще пиша.


На снимките долу може да видите как изглежда косата ми попринцип и с буклички направени с пресата.  





Косата ми е много увредена - не се боядисвам, а пък и до сега не бях ползвала преса, но просто косата ми беше в ужасно състояние. За това реших да си подаря бамбукова терапия за изтощена коса, която включва: масажно измиване с възстановяващ шампоан богат на реминализиращи съставки, които подпомагат процеса на възстановяване на фибрите на косъма, нанасяне на интензивна протеинова маска посредством HI-TECH преса работеща с ултразвук и инфраред и оформяне на прическа със сешоар. Тъй като само съм хапвала бамбук, а не съм ползвала продукти, които го съдържат в състава си се поразрових в гугъл, за да разбера повече за действията му. Той е полезен за кожата и косата. Богат е на витамини и минерали, като витамин В, силиций, калций, желязо, целулоза и протеини. Помага за задържане на влагата в косата и я прави по-здрава, мека и обемна.

Ето и какви са действията на терапията:
  ♥ Регенерира и съживява косата след боя, кичури и изрусяване.
  ♥ Заглажда трайно кератиновите плочки на косъма и ги запечатва.
  ♥ Предпазва косата от накъсване и изтощаване.
  ♥ Реструктурира и изглажда косата моментално още с първото приложение.
  ♥ Възстановяват се дълбоките слоеве от структурата на косъма.
  ♥ Възстановява се плътността на косъма.
  ♥ Повърхността на косъма става гладка, възстановени са еластичността и блясъкът.
След приключването на процедурата усещането беше неверояно. До сега не бях виждала косата си толкова 'жива' и мека. Краищата както никога ми бяха идеално гладки, а не сухи като слама.
Определено има ефект и си заслужава. Препоръчвам терапията. :)

Част от продуктите които използвам за косата си:

  ♥ CHI Silk Infusion - този и R&B са едни от малкото продукти за коса които бих си купувала отново и отново (да уточня не обичам да си купувам продукти които вече съм ползвала.. било то червила, кремове, спирали и т.н - предпочитам да изпробвам нови неща). Дори и да нямаше ефект от тях, просто заради аромата..
 - малко информация: http://inside-mymakeupbag.blogspot.com/2012/09/chi-silk-infusion.html

  ♥ Lush R&B Hair Moisturiser - този балсам може да се нанася както на суха, така и на мокра коса. Изключително подходящ за дами със сухи и къдрави коси - оформя къдриците, хидратира косата, прави я мека, а аромата остава с дни (което за мен е +, тъй като го обожавам). Тези от вас които имат буйни и непокорни коси, то този продукт е за вас - има свойството да 'укротява'. R&B в състава си съдържа подхранващи масла, като жожоба (полезно за суха, увредена или боядисана коса), зехтин (подхранва косата и я прави здрава. Предполагам всички знаете колко много приложения има), авокадо (благоприятства растежа на косъма, подхранва - за суха, накъсана коса) и др.


♥ Shine So Bright by Lush - това е балсамче за краищата на косата. Както виждате по-горе на снимката имам два броя, тъй като едното ми е почти на привършване, а в магазина беше останало последното и нямаше как да не си го взема. Съдържа зехтин, кокосово масло (за суха, изтощена коса, прави косата по издръжлива и плътна), масло от шеа (хидратира и възстановява, придава еластичност и блясък), масло от грейпфрут (укрепва) и др. Както всички продукти на Lush и този се отличава с уникален аромат. Балсама е идеален за сухи и заплетени краища. Аз го нанасям на мокра коса по цялата дължина като така значително се улеснява разресването и косата ухае невероятно.

♥ Moisturizing Hair Cure Aloe Vera by LR* - спрей-маска която може да се впръсква както върху мокра, така и върху суха коса - без да се изплаква. В състава си има - 60% Алое вера, минерални масла и екстракт от водна мента. Не съдържа парабени. Маската е предназначена за суха и боядисана коса, като я прави изключително мека и еластична. Определено има ефект що се отняся до подхранване, хидратиране и блясък. И тук разресването става лесно.


♥ L`oreal Elseve Arginine Resist X3 REINFORCING LEAVE-IN SPRAY - спрей, който се впръсква директно в корените (на суха или мокра коса) без изплакване. Благодарение на специалния накрайник впръскването е доста лесно. Освен обичайните проблеми - суха, слаба коса с цъфтящи краища, не знам поради стрес или нещо друго, но много ми падаше косата. За това си купих цялата серия Arginine Resist и откакто я ползвам тези проблеми намаляха. Косата ми изглежда по здрава и силна. От името на продукта се вижда, че съдържа аргинин - аминокиселина, която стимулира растежа на косата, възстановява плътността ѝ и я укрепва; и протеини които съживяват и възстановяват косата.

"Първият спрей за коса с изразено тройно действие:
Преструктурира и ревитализира косата още с първото нанасяне.
Подхранва косъма от корена до върха и го "зарежда" с енергия.
Стимулира растежа на косата."
•••


* Всички читатели на блога ми получават отстъпка от цената при покупка на продукти на LR.
   От тук може да изтеглите каталога:
https://docs.google.com/uc?id=0ByVRA_egzRYza18yWEstdGhRak0&export=download

** А кои са ващите любими продукти за коса?

 


 Betty Silver ♥



2 коментара:

  1. Много полезна информация. Научих и нови неща за някои продукти, които бих желала и аз да изпробвам. Благодаря за инфото!

    ОтговорИзтриване