вторник, 12 юли 2016 г.

#LFSUMMERLOVIN / July 2016




Повече от година получавам бюти кутията Lookfantastic и днес реших да ви покажа какво съдържа тя за месец юли. Цената е €19.45 ~= около 37лв, а доставката е безплатна. Мисля, че кутията си заслужава, има интересни продукти и такива които не може да намерите на нашия пазар. Винаги кутията идва в дните между 16-23, но този месец доста подрани - пристигна на 8ми. Ето и съдържанието и:

♥ Miti, Bobbles, 3 бр. - ластици за коса; при мен много се разтягат и косата ми се свлича надолу - не са ми особено удобни; по-скоро бих ги носила като гривни;



♥ Kebelo Silk Anti-frizz Cream Serum, 15мл. - изглаждащ крем за коса, без парабени; много харесвам марката - имам шампоан и балсам за коса и съм изключително доволна; този продукт също ми допадна, има и много приятен аромат който остава на косата дълго време;



 Benefit Goof Proof Brow Pencil, 0.11гр. - водоустойчив молив за оформяне и попълване на вежди; има изключително красива опаковка, но количеството е доста малко :/ Пробвах молива веднъж, точно си пасва с цвета на веждите ми и стои много естествено - аз получих в цвят '2'. Формата на молива е много удобна и позволява лесно нанасяне. Бих си го закупила оригинален размер.



♥ This Works In Transit Camera Close-Up, mask, moisturiser and primer in one, 20мл. - маска, хидратиращ крем и праймър в едно. Любимият продукт на Виктория Бекъм, а усещам че ще стане и на мен. Още не мога да си изградя изцяло мнението за продукта, но определено ми харесва. Като база се справя страхотно - фон дьо тена стои много равномерно и на тези горещини издържа цял ден без да се размаже; Определено thisworks!




♥ Nuxe Huile Prodigieuse Or, 10мл. - Много любим продукт - сухото олио на Nuxe с блестящи частици; Подходящо е както за лице и тяло, така и за коса. В състава си съдържа масла от: макадамия, пореч (лечебна краставица), сладък бадем, камелия, лешник и жълт кантарион. Бързо попива в кожата, не оставя мазни или лепкави следи. На сухите краища на косата ми им се отразява много добре и придава невероятен блясък. Аромата му е като на скъп парфюм и е доста дълготраен. Влюбена съм в него!



♥ Bellapierre Cosmetics, Lip and Cheek Stain in Pink 5гр. - може да се използва като руж и червило; От както съм се абонирала мисля, че за трети път има продукт на Bellapierre. Тази марка и в България се предлага, но ако не беше кутията едва ли щях да си купя тези цветове които получих и които се оказаха страхотни, но не съм си и помисляла, че биха стояли добре на моята кожа. Продукта като руж стои много естествено, лесно и равномерно се нанася; за трайност не мога да кажа, тъй като само веднъж бях с него, но за кратко; Като червило не бих го носила, защото ми идва малко сухичко, а пък и трябва устните да са идеално гладки, за да стои добре.


1 слой
2 слоя

И както във всяка кутия до тук, откакто съм абонирана, така и в тази има бонус подарък - списание Elle. 


Много харесвам такъв тип обувки <3








Няма коментари:

Публикуване на коментар